Tuesday, April 28, 2009

Seksikas naine


Eestis on vähe seksikaid naisi. "Kuidas nii, Eestis on ju palju ilusaid naisi?!?" Ilus naine ei tähenda seksikust!

Sain endale uue tuttava. Minu suhtumine on, et pole kunagi liiga palju tuttavaid - kunagi ei tea, millal ja keda Sina saad aidata või kes Sind saab aidata. Kuna kohtusime kohas, kus inimestel ongi vähe riideid seljas, siis pärast algusvestlust majandusest jm tõsisemast kuulsin suht esimest korda: "Ära saa must valesti aru. Ma võin ka nendel teemadel rääkida, aga kui ma Sind nägin, siis ma ei näinud Su aju vaid Su keha!"

Taaskord tõdesin - ole parem vait ja mine vooluga kaasa. St antud seltskonnas oli rõhuasetus väheke teistel teemadel. "Naine peab jääma naiseks!" Ehk naine peab olema ilus ja seksikas. Seksikas naine on "Kui Sa naist vaatad, siis Sa tunned, et vot teda tahaks!"

Ja nii ongi. Mõndasid inimesi ühendab see, et mõlemad hindavad ilusat keha ja head seksi. Ma ei usu, et on olemas inimesi, keda siiralt ei huvita teise inimese välimus - vahet pole kui puhas, kui hoolitsetud või kui ilus. Küsimus on prioriteetides. Minu "väike" sugulane ütles: "Naine peab olema selline, keda nähes Sa lähed põlema. Samas jälle peab temaga ka millestki rääkida olema, sest kui Sa talle helistad (st Sa ei näe teda), siis peab ta Sulle oma jutuga (isiksus) meenutama, et Sa teda tahad."

Sporditreenerist sõber ütles, et naiste puhul on kõige olulisem:
1. Keha
2. Nägu
3. Isiksus (sh tarkus)

Ta ei ole loll mees - tark ja ambitsioonikas (treenerikoht on tal hobi korras). Ja vot ei ole ta koos sisutu ja tapvalt ilusa naisega. Minu "väike" sugulane on 23aastane tippsportlane, kes on pisut alla 2 meetri pikk mõõdukalt lihaselise kehaga (st üliheas vormis) ilus noormees, kes ei käi väljas tänava keeli mõistes tibidega. Mu uus tuttav näeb hea välja ja ei ole lammas, aga käib väljas ainult ilusate naistega (vähemalt tundub nii).

Uus tuttav mõjub küll egotripina, kuid siiski minu jaoks on olulisel kohal ka sisutihedad vestlused ja muu elunautimine (nt loodus, rattasõit jne). Kena välimus annab küll palju juurde, aga siiski on see teine pool tähtsam.

No comments: