Tuesday, April 14, 2009

Poolkõvad suhted


Palju on Inimesi, kes on suhtes mugavusest. Ei taha üksi üles ärgata, pealegi meeste puhul on hea kui soe toit on laual ja kodu puhas. Viimasel ajal kuulen aina tihedamini naistuttavaid rääkimas: "Tead, ma olen ta lõpuks leidnud. /..../ Jah, ta elab küll koos naisega, aga nad on vaid sõbrad. Ta armastab mind!" / või lihtsalt hakkab abielumees kedagi taga ajama teatades, et nad on naisega (lapse emaga) vaid sõbrad.

Sõnad ei maksa midagi, teod maksavad. Kas siis seiklushimu pärast või selle tunde pärast "olen-koos-seni-kuni-selle-õige-leian" tihti peale ei märgitagi suhte staatust. Väga palju esineb seda orksis. Pole suhtestaatust ega ühtegi pilti koos teise poolega. Miks siis muidu seda üles ei panda kui tõsi taga oleks ;)

***Muidugi esineb olukordi, kus inimesed kas on unustanud seda muuta või neile on sügavalt ükskõik.


-------
Sõbra sõber on parandamatu üleaisa lööja. Kuigi abielu oli pikk (lapsed juba arvestatavas vanuses), leidis naine mehe tööautost (kindalaekast) pihutäis kondoome. "Miks Sul need veel on!" Mees käratas enesekindlalt peale: "Tead, kui teen töö käigus sõrme katki, siis on hea peale tõmmata!" :D

Kõlab nagu mõni anekdoot, kuid oleks see vaid nii. Ehk taaskord - kuid seod ennast kellegi seesugusega, siis arvesta - inimesed ei muutu. Tänane käitumine kordub homme. Seda enam, et täna on alati päikselisem (alguses ollakse rohkem armunud) kui homne.

3 comments:

herz said...

"Väga palju esineb seda orksis. Pole suhtestaatust ega ühtegi pilti koos teise poolega. Miks siis muidu seda üles ei panda kui tõsi taga oleks ;)"

Kõik vbla ei taha kuulutada, et tal nüüd on teinepool ja nad on koos jne. Lähedased inimesed teavad seda niigi ja orkutis on eniveis palju niisama teretuttavaid, milleks neile kuulutada, et mul on teinepool?

Üks märkus veel - kas inimene ei või elada täisväärtuslikku elu ilma, et tal on teinepool? Või saabki ühiskonna aksepti ainult siis kui on "kõva" suhe?

Kristiina said...

Kunagi ei saa 100% millegi kohta väita - alati on erandeid. Kuid siiski enamiku inimeste puhul kehtib, et kui oled kindlas/tugevas suhtes, siis Sa annad sellest ka teistele märku - kasvõi sõnumina - ära proovi, ma olen hõivatud. Suhte staatus ei ole häbiasi, mida varjama peaks (tõin välja ka erandi, et osadel on sügavalt ükskõik sellest).

Ühiskonna poolt aktsepteeritus. Iga inimene käitub vastavalt oma normaalsuse normile. Endale ma ei sooviks sellist elu, kus tean, et teine pool hoiab silmad lahti - ehk kohtan seda õiget. St olla nn II sort. Sellises suhtes olles on kiire tekkima nn allerga teise inimese vastu - ükskõik, mida mees ei teeks, on vale. Ükskõik, mida naine ei ütleks, on vale. See ei ole kooselu, see kaldub juba orjusesse. V-o ma ei saanud päris täpselt mõistest "täisväärtuslik elu" päris täpselt aru - anna siis teada :)

Iga otsusega loobutakse millestki (alternatiivkulu).

herz said...

Täiesti nõus, et sellist elu ei tahaks, kus tean, et teine pool hoiab silmi lahti ja mina olen praegune tagavaravariant. Kindlasti mitte.

Ma lihtsalt soovisin seda välja öelda, et kui orkutis infot ei ole, ei tähenda veel, et täiesti normaalne ja ilus suhe puudub. Ise olen seda meelt, et internetis ei peagi avaldama enda ja oma elu kohta infot, kasvõi suhte olemasolu kohta :P Ilmselt ma olen selles erandite grupis :)

Kaunist kevadet ;)