Tuesday, April 21, 2009

Noateral käimine


Täna oli mu rõõm suur kui kaasvõitlejad tööl palusid abi. Nimelt olid nemadki läbi võetud raamatupidaja poolt. Mitte sellepärast, et ma teiste õnnetuste üle rõõmu tunneksin, vaid et ma polegi ainus.

Proovin mis ma proovin mõista erinevaid inimesi ja seisukohti, tehes omapoolset tööd võimalikult sobivalt antud tingimustesse, olen ka mina korduvalt võtta saanud raamatupidaja käest. Viimane kord oli seepärast, et ma julgesin uurida miks ja millal saame maksta (minu töö on osta ja kui protsess õigeaegselt ei toimi, kannatab müük ja tehased on kurjad, et mina omapoolseid kohustusi ei täida).

Ma ei usu, et raamatupidaja oleks meil teab mis kuri inimene. Korralik pereema, lihtsalt ta ilmselt näeb asju oma mätta otsast. Ehk aitab minu kogemus Sindki - järgmine kord kui kurja tooni kasutatakse ja tunned end maailma kõige rumalama inimesena, siis ilmselt pole Sa ainus. Su kaastöötajad võivad samasuguse suhtluse osalised olla :)


PS! Pakun, et Sakslased võiksid olla suurepärased raamatupidajad - reeglite järgijaid, kõik by the book.

No comments: