Monday, April 20, 2009

Meest on vaja, mitte aksessuaari!


Usaldusväärsus muudab mehed ilusamaks ja ihaldusväärsemaks.

Best B4-l on lugu "Ma armastan luuserit". Ma olen sellest laulust alati kas mööda vaadanud (ei ole just minu esimene muusikamaitse) või siis võtnud seda kui teismeea nostalgiat.

armastan ma luuserit.
/.../
Olin nõrk ei mõistnud veel
et takerdun vaid võitjaisse.
/.../
tundes sind, ei pea ma pettuma.

Kui Best B4 kitšina võtta, siis nad on suunatud lihtsamakoelistele ja/või noortele, kelle maailmavaade on välja kujunemas. Kuulajaskond näeb jäe-mäetippe, ehk siis ainult seda, mis silmaga välja paistab - populaarsus = edu: ilusad inimesed (st nägu kui ka keha), ropult raha, pidutsemised, mehed, keda palju tahtekase (=palju niaisi) jne. Luuser on siis pigem inimene, kes on kohusetundlik, teeb tööd, ei pidutse nii palju jne.

Usaldusväärsus on kindlustunne, mida naised otsivad. Instinktiivselt naised kui nõrgem sugupool (originaalis) otsivad tugevamat isendit, kellele nad võivad toetuda, kes tooks selguse pseudoprobleemidega maadeldes, kes neid ei jäta ka rasketel aegadel (laste sündides) toetaksid neid. Dändisid on tore küll vaadata, aga pikemas perspektiivis ei ole neist asja. Meest on vaja, mitte aksessuaari.

No comments: