Thursday, April 9, 2009

Kas Sinul "leib" hallitab?


Kas leib on kapis selleks, et see seal hallitama läheks või on see pigem realiseerimiseks (kasutamiseks)? Miks siis moodne inimene istub vähemalt 8 h arvuti taga, liikleb rooli taga istudes ja liigutab ennast minimaalselt - aja kokkuhoiu mõttes ja mugavuse säilitamiseks?!?

Inimesele on lihased kingitud selleks, et neid kasutada. Miks siis paljud ei kasuta olemasolevat ressurssi? Kas te teatsite, et ressurss, mida ei realiseerita võrdub mahavisatud rahaga.

Isegi minu kallis vend, kes on A-sportlik, tunnistab, et pärast trenni vallandub rõõmu hormoon ja enesetunne on super :)

PS! Kontskingad on päris hea vahend säärelihaste treenimiseks. Kuna mul on nõrkus seelikute ja (kõrgete) kontsade vastu, siis võin seda kogemuse põhjal kinnitada ;)

3 comments:

Kristiina said...

see, et ma trennis ei käi ei tähenda veel, et ma sporti ei teeks. :D

Kristiina said...

Näe, R on minu alt komminud. :D

Noh, aga olgem ausad ... Sa ju väga ei spordigi ... kevadel tulles jah võtad ratta välja :) Aga see ei olnud paha pärast :)

Kristiina said...

Muide, pean üles tunnistama, et ma olen trennisõltlane. Ma ei oska spordita elada ...