Thursday, May 7, 2009

Tahaks reisida...


Meeldiva üllatusena avastasin, et suve kuu on ukse taga ja juba mai lõpus sõidan Prantsusmaale ... Ehhhh, leiaks ainult sponsori, kes laseks mul õppida ja reisida :)

Läbi orkuti ja listi sain päris mitu head pakkumist ööbimiseks Pariisis. Nüüd siis lähengi 29. mai Pariisi. Sealt edasi toimub mul nädalane EL projekt Saint Etiennes. Pärast seda ühinen oma Iraani sõbra rännakuga mööda Pilrigm path of El Camino de Santiago Compostela. Ja lõpus sõidan vaatama kuulsat Taize noortekloostrit (mitte et ma ise plaaniks nunnaks minna, aga kui sealkandis juba olen, siis peab seda hingematvat ilusat loodust ja mäeahelikke vaatama ju minema) - pildid Taize küla :).


Kui ma mõtlen oma reisile, siis tahaks veel ja veel reisida ja maailma näha. Sügisel plaanin III nädalaks Vietnami minna ja USA vanemadki on pikalt külla kutsunud. Ehk õnnestub ka seal käia....

Njaa, oma stabiilsuse otsingul lähen teinekord vastuollu endaga - tahaks palju reisida. Tahaks reisida, kirjutada ja koolitada ja vot siis oleks tore :)

Vaese inimese asi - kui raha on, siis aega pole ja kui aega on siis raha pole :D

No comments: