Wednesday, May 20, 2009

Moodsad sõltuvused!


R saatis eile skypes lingi naistelehe artiklile "Moodsad sõltuvused". Ei viitsinud sellesse väga süveneda, sest kõik tundusid olevat pseudoprobleemid. Minu suurimaks imestuseks oli R-i küsimus: "Tundsid end ära?"

Selle artikli kohaselt on mul arvestav sõltuvus - trennist. Tunnistan, et teen palju trenni (igal võimalusel teeks, ideaalis mitu korda päevas), kuid ei taha seda sõltuvuseks pidada. Ometi olen proovinud harvem trenni teha. Praegu olen suutnud viia 6 päval trennitegemisest 5-le päevale nädalas. Käisin koormustesti tegemas - lihaseid on 33% ja hinnang on female athlete.

Ma ei suuda oma trenne vähendada. Kui sõbrad kutsuvad välja trenni ajast, siis algab suur võitlus endaga. Kompromiss on muidugi siis kui saan sõbrannaga koos jooksma minna - siis võiks jäädagi jooksma. Muudkui lobised ja jooksed ja ei pane tähelegi kuidas kilomeetrid ja aeg lendab.

V-o tasub siiski kõrvalseisjaid kuulata aeg-ajalt, ka siis kui see meile ei meeldi. Või vähemalt järgi "katsuda", ehk võib tal õigus olla. Omaette küsimus on muidugi - and now what?

No comments: