Friday, May 22, 2009

Naiste rõõmud :D


Suhtlesin koostööparnteriga (naisega) skypes ja jutt läks sujuvalt töövälistele teemadele. Endal võtab ka suu muigele naiste rõõmudest :D

T: minu lemmik saade on see koduperenaine "perfect housewife"
M: :) njah, kahjuks ei tea kaasa rääkida, kuna telkut üldse ei vaata, siis kuulen seda nime esimest korda
T: koduperenaise saade on selline kus õpetab koristama, et kaks lohakat hakkavad võistlema koristamises - enne on majad hästi segamini ja koledad ja siis 2 nädalaga peavad korda tegema
T: mul on see perfect housewife raamat isegi! Tellisin omale inglismaal
M: aga on siis praktiline raamat ka w?
T: suhteliselt.. päris häid tippe on
M: mul on kohe esimene mõte, et ega Sa ei viitsiks teinekord kirja panna parimad?
T: kui mul meeles on :) mul on veel üks hea mõte.. me pidime paari selle saate fänniga tegema anthea worshopi :D et kus on veini ja tolmulappe
(anthea on saatejuht ja puhtusefriik)

:D

No comments: