Monday, May 4, 2009

Sinised silmad - Aloe aitab


"Vaene laps, kas Sa olid väga kaua oimetu?" oli mu ema küsimus kui mu siniseid silmi nägi.

Eelmisel nädalavahetusel (st mitte sel) käisin Rõuges külas, kus oli batuut. Muidugi oli mul vaja seal meelde tuletada saltosid. Ebakindlus ja hirm on esimene märk, et seda ei tasuks teha. Lõppes sellega, et lõin nina vastu põlve ära. Korra oli valus, aga see oli hetkeline. Panin küll külma peale, aga nina läks pisut paiste. Ülejärgmisel hommikul ärgates olid ka silmaalused sinised. Hommikul helistasin sõbrannale-perearstile - mis tegema pean. Too ütles, et seda ta arvas ja eks ma oodaku 3 nädalat, siis olen jälle ilus.

Elagu kosmeetika, millega sai suurem osa peidetud. Ööseti hakkasin peale panema Aloe Geeli (http://www.aloevera.ee/index.php?lang=ee&cat_id=23). Teadsin küll, et Aloe on üks erakordne taim, aga tuleb tõde tunnistada - imeliselt aitas. Paistetus oli järgmiseks päevaks läinud ja sinised silmaalused hakkasid märgatavalt paranema. 1,5 nädalat (praegu on nädal möödas) ja ma pakun, et siis on kõik kadunud.

Kui talvel tuli nohu (nina oli kinni ja uimane oli olla, pea tahtis lõpuks lõhkeda), siis määrisin sedasama salvi ninna. Tunnikese pärast peale uinakut oli nina lahti ja enesetunne oli parem. Taaskord - mitte 2 nädalat (nagu meditsiin ütleb), vaid paar päeva ja tagasi trenni :)

Kuna olen erapooletu Aloe toodete tarbija, siis julgen seda avalikult soovitada. Tekitab küll skepsisist, et üks asi aitab nii palju, aga küsi oma vanaema käest, too kohe ütleb mis imeline taimeke see on. Antud geeli tasub suve läbi autos/käekotis kaasas kanda ((päikese)põletused, marrastused, sinikad, paistetused jms).

NB! Kui Sa Aloe toodet ostad, siis jälgi, et sel oleks Rahvusvahelise Aloe teadusnõukogu märk: (http://www.world-of-aloe.com/images/iasc_guetesiegel.jpg) Enamus poodides (ja ka apteekides) müüdav kraami on lihtsalt lisatud näpuotsaga aloed. Aloe on see, mis parandab, mitte muu kraam.

No comments: