Sunday, May 17, 2009

Kõike saab


Inimene tahab armastada ja olla armastatud. Sama 2-suunaline põhimõte kehtib ka igal pool mujal – nt andmise ja saamise juures.

Paar nädalat tagasi oli vaja mul leida pm 1 päevaga öömaja Pariisis. Küsisin tutvusi läbi orksi ja saatsin kirja ka 1 listi. Pakkumisi tuli üle 5. Patrice’i, kelle juures ööbin, iseloomustab kõige paremini lause tema viimsaset e-mailist „Kui Sa vähegi nõus oled, siis ma oleksin suurima rõõmuga Sulle giidiks!” Ma mitte ainult ei saanud öömaja vaid ka sooja suhtumise.

Kõike saab, tuleb vaid küsida. Inimesed tihti peale suurima rõõmuga aitaksid meid (sh ka meie) kui vaid teaksid. St ära kunagi pea paljuks küsida, ära kunagi pea oma küsimist teistele koormavaks. Üldiselt pakume sellega teistele rõõmu.

Kui Sul on unistus, siis ära karda sellest rääkida. Sina ei pruugi parimat lahendust näha, aga kuuljad võivad seda näha. Nt mina olen vist viimased 7/8 aastat reisinud EL rahadega. Kunagi kutsus üks sõber osalema ühes EL Noorsoovahetusprojektis Hollandis, järgmine aasta Itaalias jne. Ehk minu soovile reisida lahenduseks ei olnud raha andmine vaid võimaluse pakkumine.

Üksinda me ei saagi oma unistusi täita, teised inimesed on selleks ;)

Edu unistamisel :)

No comments: