Sunday, January 24, 2010

Weekly Cookie - aeg unistusi täita!!! :)


Igale asjale on määratud aeg, ja aeg on igal tegevusel taeva all: aeg sündida ja aeg surra, aeg istutada ja aeg istutatut kitkuda;
/Kg 3:1-2/

Igal asjal on oma aeg ja oleks meil oidu, et kuulata oma südamehäält ning "asju" oma elus mitte tuksi keerata liigse kärsituse tõttu. Oma 10 aastat vähemalt olen ma teadnud, et tahan kunagi maailma seljakotiga reisima minna - ikka nii, et kogu "elamine" on kaasa pakitud, ei tea päris täpselt mis homne päev toob, kohtuda paljude uute toredate inimestega ja väljakutsetele vastu seista.

Viimased 2 a olen otsinud endale reisikaaslast. Küsisin ühelt, uurisin teiselt ja kõik ütlesid "oi kui tore" ja siis järgnes paar miljonist põhjusest, miks ei saa tulla. Uurisin vahepeal ka ise erinevaid programme, et välismaale saada, aga tundsin, et praegu ei saa minna. Südamest kadus rahu. Hilissügisel kutsus J mind endaga kaasa - ja teate mis - mul on rahu ja rõõm südames!!! :)

3. veebraur väljub meie lennuk Malaisia poole, edasi suundume Austraaliasse (ei originaalitse siinkohal) ja mõtetes on ka Jaapan. Kuhu edasi, kui pikalt kuskil oleme, seda ei tea. Vaatame, kuidas süda kutsub.

Julgustan teid kõiki järgima oma unistusi ja eelkõige nende täitmisel kuulama oma südame häält. Ma ei hakka detailidesse laskuma, miks minu rõõm on nii suureline, aga igal asjal on oma aeg, tuleb ära oodata ja miks ka mitte ettevalmistusi teha ;)

Kui keegi on huvitatud meie seiklustest osa saama, andke märku millise mailiaadressi lisame teid oma reisilisti.

Ja neile, kes tahavad 2 inimese unistuse täitumisele kaasa aidata, võivad teha (püsi)korralduse. Nt 50 EEK iga kuu Sinu jaoks ei pruugi palju olla, aga mitme inimese "tilgutamine" võib otsustaval hetkel vägagi vajalikuks osutuda ;)

(kui soovi ja võimalust on):
Kristiina Räägel
10010107098018 (SEB)


Unistuste täitumist!

No comments: