Friday, March 27, 2009

M.O.T.T


Kui ma vaatan oma blogi statistikat, siis kõige suurema lugejate arvuga (üle poole rohkem) on teema "Mida naised ootavad meestelt" kui teised teemad. Kui ma oma müügikoolitustel või suhtlusteemalistel koolitustel toon näiteid eraelust (st kuidas inimesed käituvad isiklikul tasandil), siis auditooriumi tähelepanu tõuseb märgatavalt. Neid huvitab oluliselt rohkem kuidas olla edukad isiklikus elus kui tööelus. Kui ma koolitasin sõbraga koos (I päevapoole rääkis tema teeoriast ja II poolel viisin mina läbi simulatsioone), siis tagasisides hinnati mind koolitajana hulka kõrgemalt. Mitte seda, et mina oleksin nüüd sõbrast targem või parem, lihtsalt mina "andsin lapsele kommi". Ka sõber ütles: "Ma ei saa aru - ma olen töötanud läbi materjale, mitmeid raamatuid ja toon neile parima osa sellest. Ma pakun neile puhast kulda. Ja siis Sina - mängid nendega ja neile meeldib see rohkem!" Kusjuures tegu oli keskealiste ja üle keskea (sh pensioni eas) kollektiiviga.

INIMESTELE LÄHEB KORDA SUHTED. Pidevalt kuulen, kuidas meessoost sõbrad räägivad teemadest, mida lugesid Delfi naistelehest. :)

Tänapäeval mõeldakse edu all majanduslikku heaolu ja kõrget positsioonit (kapitalistlikus ühiskonnas). Paraku on see, mis teeb inimese (ükskõik kui ambitsioonika, kõrgel positsioonil, ratsionaalse jne) õnnelikuks - isiklik tasand. Pole mõtet sukelduda vetesügavustesse, et leida kotkast - Sa ei leia teda sealt. Pole mõtet otsida "Sinilindu"* valest kohast, see tekitab vaid frusturatsioon ja läbipõlemine - teda ei leita.

*(siinkohal sünonüüm õnnele)

No comments: