Wednesday, March 11, 2009

Mida naine ootab mehelt?


Eile rääkides selle sama armsa sõbrannaga, tuli paratamatult välja (MOTT), millist meest naine tahab.

Sõbranna ütles nii vahvasti: "Tead Kristiina, ma olen avastanud, mis on mehe juures kõige seksikam! Ajud! Mida ma teen mehega, kes on väga ilus, kuid kes räägib mulle kuidas ta eile käis ostmas endale uusi Armani teksasid, ise seejuures olles uhke oma Tommy Hilfiger bokserite üle, mis Armani teksade alt välja paistavad?!?" Palju õnne talle, aga mul on vaja meest enda kõrvale.

Naisel on vaja austust tunda mehe vastu. Austus tuleb sellest, et mees on temast targem. Mees on tugevam kui naine. Vajdusel paneb mees naise paika (armastusega). Tugevama selgrooga naiste puhul on siis sellevõrra tugevamaid mehi vaja. See on positiivne sõltuvustunne. Ma tean, et ma saan tema peale loota. Ma ei jaksagi ega jõuagi kõike üksi teha ja mõelda. Ta aitab mind ja ma saan loota ta peale. Sellepärast esinebki teinekord olukordi, kus naine on mehest tuhvlialuse teinud - ta tunneb enda üleolekut ning see tekitab vajaduse naisel olukordi ise lahendada. Ühtepidi tekitab naises frusturatsiooni, et näe, pean kõike üksi tegema, teistpidi see sama frusturatsioon tõukab naise mees kamandama ja kiibitsema - tee seda ja tee teist. Eesmärk on saada olukorrad lahendatud. Muide, mõnel inimesel on loomuses esitada ka väljakutseid - ehk naine teinekord jonnibki sellepärast, et ta tunneb - ma tahangi jonnida. Kuid küll on hea, kui mees ei lähe selle jonnimisega kaasa. Piir on olemas - miongil määral tulebki lasta jonnida, kuid ühel hetkel tuleb taaskord naine "paika panna" (armastusega). * Siinjuures loodan, et lugeja on piisavalt inteeligentne ja mõistab "paika panemise" tähendust.

Samas jälle naine peab tajuma, et ka tema saab mehele midagi anda - kas soojust ja armastus, maitsvat toitu, millest mees lugu peab vms. Ehk selle kasulikuna tundmisega tajub ta mehe poolset hoolt ja armastust. Kui ta ei saa minult midagi, siis ta ei vaja mind. Ehk tegemist on partnerlussuhtega - mina vajan teda ja tema mind. Koos oleme tugevamad.

Printsist valgel hobusel pole mõtet unistada, sest see eeldaks, et meie oleksime printsessid. Tõstke käed, kes on täiuslik!

4 comments:

Elsa said...

Ma olen selle käsitlusega väga päri :)
Hiljuti kirjutasin ka ise suhetest ja partnerlusest... "positiivne sõltuvus" on termin, mis sealt vajaka jäi, aga sisult sisse sai kirjutatud küll :)

Annu said...

tulin siia Elsa blogi kaudu.
selleks, et meest austada, ei pea mees alati targem olema. minu austuse on mu mees teeninud sellega, et ta on piisavalt mees, et taluda enda kõrval (teatud alal) targemat naist. et ta on piisavalt tugev, et vahel nõrk olla. nagu ka mina. vastastikku:D

Maria said...

minagi Elsa blogi kaudu. JUST!!! mul läks ka eelmises kooselus austus mehe vastu kaotsi ja tekkis tundmine, et mina olen tugevam. tunnen sama - vajan hoopis endast tugevamat ja targemat meest endale kõrvale.

Oudekki said...

Ma ei tea... Mina vist päris päri ei ole, ehkki selle ajude seksikuse osaga küll - teisest otsast, ka naise puhul on minu arvates ajud need kõige seksikamad :) Kõige hullem on see, kui su partneril on sinuga igav ja sa ei suuda tema mõtetesse uut ning põnevat panustada või seal ebakõlasid leida.

Nii ma pigem olengi päri selle Elsa käsitlusega, et me oleme partnerid, kord ei jaksa tema kõike lõpuni mõelda, kord mina. Kord olen mina tugevam ja ulatan käe, kord tõstab tema mind viimase kivi otsa. Soojust ja armastust tahan ju mina ka mehelt saada, mitte ainult anda. Ka mees peab saama naisele loota, mitte ainult naine mehele, ma arvan, ning meeski tahab vahest jonnida ;)