Thursday, May 7, 2009

Naised ja tehnika


Eile sain endale uue telefoni. Ilus on :) Õhtul kodus vaatasin põhifunktsioonid üle ja siis kadus suurem huvi seda edasi näppida ära. Töökaaslane kõrval vesistab 7000 ja 9000 EEKiseid telefone: "Mmmmm, kus siis näpiks..." Ütlen enda ja paljude kuuldud naisolendite mõtete põhjal, et ega tehnika ja naised tõesti väga kokku ei sobi.

Vanas telefonis on 161 kontakti. Enda sim-kaardi tühjaks ei tahtnud teha ja väntasin teenindusse. Laua taga istus NAINE, kes teatas, et osadel Samsungidel (sh minu vanal Samsungil) saab ainult ühe kaupa numbreid kopeerida, aga tema küll ei julge katsetada - äkki läheb veel nihu. Vot täpselt, mul on ka iga kord selline tunne kui hoian tehnikat käes, mida ei tunne: "Äkki läheb veel katki!"

RPRis räägiti GPSi koolitusest. Otsustati - "noh, las igaüks näpib seda natuke ja siis ongi selge. Kõige parem koolitus." Näpin ma jah seda!?!? EI julge ju, kustutan veel midagi ära... :S Psühholoogia koolitusel jagas koolitaja oma vestlust mehega, kelle laps oli 1kuune: "Ma tulin töölt koju ja naine pani mind last vannitama. Ja kui ma seda tulnukat vanni kohal hoidsin, siis arvasin, et ta läheb katki."

Nii nagu osadel meestel on paaniline hirm hoida alla 0,5 aasta vanuseid lapsi (ei kanna veel pead), nii on naistel väljaarenenud hirm tundmatu tehnika osas. See on loomupärane nagu vastikustunne madude (jm usside) vastu.

4 comments:

Morgie said...

parandus, OSADEl naistel on hirm tundmatu tehnika ees. Mina elektroonilisi vidinaid ei karda. Meeldivad. Ometi olen naine,

Elsa said...

Ma kobiseks ka selle üldistusastme üle ;)
Aga muidu on muster üsna ilmekalt edasi antud...
PS. Tean ka mehi, kes pisikeste laste vannitamisega hakkama saavad, aga suuresti on nad ka ehk enam huvi tundnud... ja ei pea "tulnukaks" :D

Kristiina said...

:)

Jah, eks see ole nii, et KÕIK naised ei ole sellised. Osa naisi õpib ka ITd ja on vägagi edukad sellel ala :)

Kati said...

Lisan selle blogi oma blogrolli :)Päikest!