Monday, December 7, 2009

Õnne-õnne-veelkord õnne!!! Mis on õnn?


.

Kui tihti oled kimpus sellega, et otsida õigeid sõnu sünnipäeva tervituse edastamiseks? Sul on tunne, mida tahad edasi anda, aga sõnu ei leia. See ongi õnn - tunne, mis peitub meis ja mis on nii erinev meie kõigi jaoks.


Õnn on see, kui sa tahad hommikul tööle minna ja ôhtul koju tulla.
9aastane tüdruk: „Alati, kui mul on aega kuhugi jalgrattaga sõita, olen õnnelik. Mul on vabadus minna, kuhu tahan, keegi ei sehkenda minu ümber, olen vaba kui lind. Ei saa olla õnnelik, kui sa pole vaba.”
7aastane poiss: „Õnn on kuivade sügislehtede jalaga lendulöömine metsas.”
10aastane tüdruk: „Õnn on lihtsalt kellegagi koos olemine ja jagamine.”
Veel üks 10aastane tüdruk: „Õnn on see, kui sa esimest korda näed, kuidas kassipoeg kõnnib.”
8aastane tüdruk: „Õnn on õhu lõhn suvehommikul, jahe ja karge.”
10aastane tüdruk: „Õnn on see, kui lained rullivad rannale ja ei pühi mu liivalossi minema.”
8aastane tüdruk: „Õnn on soe tunne sinu kõhus.”
8aastane poiss: „Õnn on haigus, sest see levib.”

Õnn on see, kui Sul on keda armastada ja kes armastab Sind ka raskustes (kõik armastavad võitjaid, kuid tema on Su kõrval kui oled kukkunud). Õnn võib olla vikerkaares, vihmamäng vastu akend, kodused piparkoogid. Õnn on osata naerda igal ajal :)

Palju õnne! :) (argipäevaks)

***
Ära flirdi ônnega, isegi siis, kui tal on tôesti ilusad jalad. Vôib juhtuda, et sa pole tema mehega ühes kaalus.

No comments: