Wednesday, December 9, 2009

Juhtimine vol 4


Naudin inimestega suhtlemist, ma ei pea muretsema, et J-l hakkab igav, sest tema tavaliselt särab seltskonnas. Me ei võitle tähelepanu pärast, aga meil kummalgi pole probleemi uusi tutvusi teha.

Kui ma inimestega suhtlen, siis meeldib mulle neid naeratama panna (nii mehi kui naisi). Paljud nimetavad seda kergeks flirdiks, aga meile mõlemale meeldib seda teha. Ei ütleks, et sel on seksuaalne alatoon (nn egotripp, et naudin olukorda kus olen mehed ümber sõrme keeranud). Mulle lihtsalt meeldib inimeste tuju heaks teha :)

Minu suhtlusest niipalju, et kui teatasin lõpuks tööl, et lähen ära, siis naised hakkasid nutma. Mind on tõeliselt õnnistatud sõprade, töökaaslaste, pere ja koostööpartneritega.

Mul on selgroog, aga J on minust tugevam. Mul on austus tema kui mehe vastu. Ta ei põe ega karda midagi. Ta ei proovi mind purki panna.

3. veebruar väljub meie lennuk. Milline saab olema tulevik, millised väljakutsed meid ees ootavad, seda ei tea. Aga nagu Sa näha võid eelpool olevast, siis Jumal on mind nii imeliselt õnnistanud, et ma ei pea kahtlema Tema edasises juhtimises. Me usaldame oma plaanid ja elud Jumala kätesse, tema juhtimise alla.

J voolis puidust südame, mida kannan endaga alati kaasas. Kui ma käekotte vahetan, siis tõstan ka selle südame ümber. See süda meenutab mulle kui hea Jumal on! :)


NB! Sõber J, kes korteris elektrit teeb ei ole sama isiksus mu kalli J-ga.

4 comments:

Anonymous said...

Olgu teie teekond ja ränd õnnistatud :)

Kristiina said...

:) Täh :)

Unknown said...

hoitud reisi! ja mul oli heameel lugeda, et sa austad Jaanust mehena, see on suhtes väga oluline nagu targad raamatud väidavad..

Kristiina said...

Äitäh! Sinu arvamus tähendab palju!!!