Tuesday, February 17, 2009

Koosa!


Tundub, et praegu on kõigil närvid püsti. Sain teada raamatupidajalt, et enamus firmasid tasub oma arveid väikese viivitusega. Mul oli päris ebameeldiv insident. Nimelt kuna minu koostööpartnerite arved esitatakse minule, siis vastutan partnerite silmis mina arvete õigeaegse laekumise eest. Kulisside tagune on see, et mina edastan arved raamatupidajale ja ülekannet teostatakse kolmanda isiku poolt.

Üsna loomulik on see, et koostööpartnerid hakkavad mind pommitama kui mõni arve on üle aja läinud. Kui mina uurisin põhjuseid ja tagamaid miks üks või teine arve on maksmata, viskas raamatupidajal üle ja ta nähvas - las igaüks teeb oma tööd. Mina tegelgu oma välistarnijate balanciga jm ja tema tegeleb arvetega. Kui oled oma seisukohta selgitanud (et mind pommitatakse ju küsimustega vastu väljastpoolt ja mingi vastuse pean andma) ja rõhutanud ka üle, et minu päring ei ole halva kavatsusega, saad ikka paraja koosa, siis võtab endalgi närvi parajalt mustaks.


Mis ma siis sellest õppisin? Taaskord tuleb aina rohkem ja rohkem meeles pidada - iga agressioon on appikarje. Ja omalt poolt peab panustama, et see ahel edasi ei läheks (võiksin ju minagi kellegi ette võtta ja näo täis sõimata, tehes ka tema tuju mustaks). Ehk siin on ka koht üleskutseks - proovi mitte nähvata teistele (oma töökaaslastele), kõigil on pinged peal ja see ei ole õigustatud!

No comments: