Saturday, November 22, 2008

Kui palju elusid Sina mõjutad?


Tegelikult ei tea me keegi, kui paljude inimeste eludes me olulist rolli mängime. Sain teada, et olen oma 41. aastase eduka Iraani sõbra elu mõjutanud - piisas 1 nädalast, et me üksteise elu mõjutaksime. Isegi Kurdipoiss, kellega 1 päeva jooksul suvel kokku puutusin tunneb jätkuvalt huvi kuidas mul läheb, kuigi mu kallis inimene oli talle kirjutanud: "Jäta mu tulevane naine rahule!" (mu palvel, sest ta muutus tüütuks). Mu pikaajalise suhte ema helistab aeg-ajalt mulle ja küsib kuidas mul läheb (hoolimata sellest, et oleme juba üle aasta lahus). jne

Ma ei pane seda oma tubliduse arveks - vastupidi, mida rohkem ma elan, seda rohkem ma oma puudusi mõistan. Seda enam ma hindan inimesi oma elus ja seda rohkem tahan ma välja jagada - kes on palju saanud, see armastab palju (ja jagab palju) ja kes on vähe saanud, see armastab ka vähe.

Iial ei tea kui olulist rolli võib mängida üks naeratus, mis tuleb õigel ajal või soe sms, mis saabub vajalikul hetkel. Sa ei tea iial kui palju on neid inimesi, kes Sinule mõeldes saavad jõudu juurde. Keegi meist ei tea.

Minu kallis (sõber jm oluline inimene minu elus) - ma olen nõrk, aga oma jõu saan Sinult. Kui poleks teid mu elus ja kasvõi üksikuid sõnu õigel ajal öeldud, siis oleks ma nägupidi mudas ja nutaks. Sina oled see, kes on mulle naeratuse kinkinud. Ja Sina, kes mult võid jõudu saada, ei tea kunagi, kui palju jõudu Sa oma olemasoluga vastu annad!

Õnn ja rõõm on tunne südames, mitte rahakoti vahel olev lipakas ega orkutis olevas sõprade arvus.


Kallistan alati ja soojalit kui seda vajad!

No comments: