Thursday, April 15, 2010

Valu on valitute privileeg



Valu on valitute privileeg.
Kurbus kuulub puhtaimate psüühiliste pingete valdkonda.
Kannatus on kõrgema kategooria kangelastegu.
/"Morbiidseid maastikke" Artur Alliksaar/

1 mees on pannud mind nutma... Syda oli t2is valu ja silmad t2is pisaraid... Sel hetkel ei m6istnud ma miks, kuid praegu olen 6nnelik l6pu yle.

Armastus on aktuaalne teema igal ajal. K6ik igatsevad kellegi hea ja toreda j2rgi, kuid paljudel on tyhjus ja valu.

Kui mu viimane lahkuminek oli, siis olin seekord mina see, kes oli pisarates. Mulle esmapilgul tundunud ideaalne mees oli asendunud tyhjusega. Praegu v6in t2nulik olla, sest kokkuj22des oleksin ma ilmselt suhteliselt 6nnetu olnud... Ma poleks kohanud J. Ma poleks saanud elada unistuste elu... mu sinilind oleks 2ra lennanud.

Julgustan Sind. Kui Sul on valus, siis nuta, kuid tea, et k6ik tuleb kasuks. Sa ei pruugi teada miks, kuid ole t2nulik, et asjad l2hevad paremini kui meie neid planeeriks.

No comments: