Sunday, April 25, 2010

Omas mahlas!


Tension is who you think you should be. Relaxation is who you are. Hiina vanas6na.

Miks ytles James I “The King's Quairs”:
Nii lind kui loom, ka kala merevees
on vabad, igas mõttes priid,
ja mina, inimene, vabadusest unistan?

V6i miks v6ime lugeda Jean-Jacques Rousseau poolt kirjapandud s6nu “Ühiskondlikust lepingust”: Inimene sünnib vabana, sellegipoolest näeme teda kõikjal ahelais."?

Inimesed armastavad end marineerida omas mahlas. Et sellest veel v2he oleks, tahavad nad ka teisi marineerida enda mahlaga. Pane t2hele j2rgmist episoodi, kus yks osapooltest (kasv6i Sina ise) saab pahaseks teise peale. Enamikul juhul saadakse pahaseks teise peale, sest ollakse ENDALE piirid seadnud.

Nt ollakse veendunud, et viimistletud kodu on p6randaliistudega. Kui naisel tuleb meelde, et p6randaliistud on panemata, siis saab mees j2lle yle kyyru. Mehe jaoks on see unustatud teema, sel pole otsest funktsiooni ja keegi ei pane nagunii selle puudumist v6i olemasolu t2hele. Naist aga h2irib teema, sest TEMAL on arusaam, et see TULEB teha nii.

Ma ka ise kolistan pidevalt seda 2mbrit. Kui miskit frustureerib mind, siis yldjuhul on see mu enda tekitatud pseudoprobleem. Hakkasin endalt kysima, et kui ma praegust hetke ei naudi, vaid piiran seda ise, siis millal ma elu nautima hakkan? Mida ma nautima hakkan? Surma?!?!

Ilusat teekonda vabaduse poole! :)

---
Hullumajas valitseb säherdune vabadus, millest isegi sotsialistid ei oska und näha.
/Jaroslav Hašek/

No comments: