Friday, October 23, 2009

Saladused


Eile liitusin ametlikult Mary Kayga. Nüüd võin minagi õpetada enda eest hoolitsemise (ja meigitegemise) saladusi :)

Jah, võidakse öelda, et välimus ei loe, aga see pole tõsi. Ei poolda äärmuslikkust, kuid usun naiselikkusesse. Naine peab jääma naiseks ja enda eest hoolitsema. Palju võin rääkida lugusid, mis tõestavad, et hinnatakse seda kui oled naine.

Paljud naised ütlevad, et neile küll ei tulda tänaval, spordiklubis vm avalikus kohas ligi ega küsita nende kontakte. On juhtunud, et tullakse ja positiivne on see, et nad ei anna esimese “ei” peale alla vaid söekalt küsivad edasi.

Kui ma Cargobussi olen pidanud midagi viima, siis tihti tullakse ligi ja pakutakse abi paki kandmisel.

Ma pole siiamaani (vist 4 a jooksul) ise oma autorehve täis pumbanud tanklas sest iga kord kui sinna lähen, astub keegi ligi ja pakub abi.

Palju kurdetakse, et mehed ei ava uksi. Pole tõsi, enamus avavad. Tänaval saadavad pilgud :) jne

Ma ei pea ennast teab mis iluduseks, mulle lihtsalt meeldib enda eest hoolitseda ja mul on nõrkus kontsade ja seelikute järgi. Ma ei arva, et ma meeldiksin kõikidele meestele, lihtsalt reageering ja käitumine tõestab, et ka neile meeldib olla mees. Nii palju võib väikeste asjadega ära teha ;) Ehk kui Sul on huvi, siis anna teada. Muide, ka mehed hakkavad aina enam aduma vajadut enda eest hoolitseda (pesta nägu ja kreemitada – eriti talvel).

No comments: