Monday, August 17, 2009

Lõunameeste püsiv armastus


Eelmisel aastal käisin Türgis ja Iraanis. Türgi-Iraani piirilinnas peatudes küsisime teed kohalikust kingaärist, perepoeg tuli teed juhatama. Peagi arvas ta, et ma olen talle sobiv naine ja laste ema. Viisakalt tänasin pakkumise eest ning ütlesin ära. Teed näidates tahtis usinasti oma väntvõlli näidata, millest ka viisakalt keeldusin.

Reisilt tagasi jõudes hakkas ta terroriseerima gmaili msnis. Lõpuks kirjutas mu endine talle kirja stiilis: "Kuule kitsekarjus, jäta mu tulevane naine rahule!" Muidugi oli kurdipoiss ülimalt nördinud sellest. Tegu oli ikkagi ärimehe pojaga, kel oli kõrgharidus ja puha. Tol maal ilmselt väärt mees. Aga jättis tol korral rahule.

Ja nüüd jälle ...

rojhat: hi
remember me?
ı will ask a guestion
are you married?
Sent at 21:34 on Monday
rojhat: you are bad a girl
you havent good a heart
you dont give me answer
Sent at 21:37 on Monday
rojhat: donr come turkey never
dont come turkey never
Sent at 21:40 on Monday

Au tuleb anda tüübi järjepidevusele, ignoreerimisest hoolimata üritab mu südametunnistusele rõhuda ...

2 comments:

ave said...

:D napilt ei tahtnud või??

huumorit peab ikka elus olema, isegi kui see siuke suht haige...

Kristiina said...

Huumor-huumoriks, aga tüüp järjekindlalt küsib mu suhtestaatust (abiellumise kohta) iga õhtu ...