Sunday, June 7, 2009

Big Party


Nädal aega konstantset pidu - päris läbi võtab.

Täna on projekti viimane päev. Koos on olnud Rumeenlased, Prantslased, Poolakad, Kreeklased, Tsehhid ja Eestlased. Väga kõva sotsiaalse poolega on see projekt olnud. Pidu on olnud iga õhtu ja maitsvat seltskonda on nauditud varaste hommikutundideni.

Ma ei joo (alkoholi), kuid sellegi poolest olen saanud viimasel nädalal magama 02.30, 3 tuuri. Muidugi tipp oli kell 4 hommikul. Ja ma ei saa aru, kuidas alkot tarbivad inimesed selle perioodi üle elavad. Eesti grupijuht on kõige suurem müstika mu jaoks. Prantsusmaale tulles oli juba vine all (eelmisel ööl sai magada terve tunni). Siin olles on KOGU AEG (liialdamata) kas siidri või veinipudel näpus, läheb magama 5 või 6 paiku hommikul ja nii terve nädal jutti. Tüüp on muidugi suur, aga nii palju alkot ja nii magamata.... täielik müstika mu jaoks.

Njah, eile olin tubli. Läksin varakult magama - 2st või nii. Magasin kella 12ni välja. Tavaliselt on mul suuri raskusi kella 10ni magamisega (olen varajase ärkamisega), aga tundub, et olin väsinud.

Homsest siis Taizesse kommuuni elu nautima nädalaks (mägedesse). Vaatab, mis seal siis tulemas on.

:)

No comments: