Wednesday, September 10, 2008

Pea meeles, et oma tahtmise mitte saamine võib mõnikord osutuda suurepäraseks õnne hoobiks!


Mu elu läheb praegu kuidagi nii loogilist rada pidi. Ometi aasta tagasi sügelesin oma "uuel töökohal" - iga uus algus on raske. Kellele ikka meeldib valu ja ebameeldivus. Nüüd, kus põhi "õppeprotsess" on läbi, olen väga rahul. Lisaks hakkan kaugõppetudengitele loengut lugema - mis võiks veelgi fantastilisem minu jaoks tööelus olla.

Olen jätkuvalt andetu ja õpin jätkuvalt iga päev midagi uut, aga tähtis on võtta õppust ja liikuda ajaga samas rütmis, mitte proovides ette rutata. Kärsitus ja rabelemine ei vii kaugele.

Sama põhimõte kehtib igas eluvaldkonnas - töö-,eraelu jne. You'll never know what happens next! ;)


Ja selle õppetunni omandamine võttis mul aega 23 aastat ja 7 kuud.

No comments: