Friday, August 22, 2008

Tere!


Ma elan esimest korda - ma teen vigu, ma õpin. Inimene on sama päritolu, samast mateeriast ja samade põhivajadustega. Tihti me tunneme, vajame ja teeme samu vigu. Selle blogi eesmärgiks on jagada mõtteid ja tekitada avatud diskussiooni.

Tihti mu koolitustel antavas tagasisides tuuakse välja justnimelt vana "teada-tuntud" meenutamist ja ülekordamist. Kuningas Saalomongi ütleb, et miskit uut pole siin Päikese all - kõik, mis on olnud, see kordub. Ehk teinekord kurvana olles vajame meeldetuletust rõõmudest, tupikus olles ehk ühtainsat sõna, mis tooks valgust pimedusse ja loomingulises faasis toetavaid mõtteid, mis lisaks "kiirust" mõttelennule.

Ühe raamatu olen juba välja andnud ("Tants ümber tööposti"). Uue raamatu ilmumist veel ei tea :) aga see blogi on minu eneseväljenduse koht. Loodan, et ka Sinu! Liiga palju on mõtteid, mida ei saa endale hoida.

Loodan ja ootan elavat diskussiooni. Kui panen mööda, siis öelge, saan jälle targemaks! :)

You can learn new things at any time in your life if you're willing to be a beginner. If you actually learn to like being a beginner, the whole world opens up to you.

Author: Barbara Sher

No comments: