Sunday, May 16, 2010

L6ksus...


...yhel hetkel jookseb k6ik kokku... http://www.youtube.com/watch?v=02exfOzdQOI

Tunnen, et ei jaksa. Alates m2rtsist oleme elanud perekonna juures ja see v2sitab meeletult. V2sitab (naise) korralagedus, tema suhtumine. V2sitab meie suhtumine pereema mentaliteeti. V2sitab see, et ta ei ole k6ige intelligentsem.

Ma ei tea miks, aga ma lihtsalt ei suuda laga keskel elada. Yks hommik tatsas 2 a peretytar ema kantud aluspykstega (koos pesukaitsega) ringi. Ema v6ttis lapselt need k2est ja viskas k88giletile (heaoluyhiskonnale iseloomulik k88gitasapind keset tuba/k88ki). Ja nii need vedelesid seal n2dalakese. Teinekord tatsas laps ema rinnahoidjaga ringi, mille siis isa viskas arvuti k6rvale lauale (kuhu ta oli nendega v2lja j6udnud) ja see vedeles seal n2dalakese kui mitte rohkem. K6ik, mis k2e/jala otsast kukub, j22b sinna.

Meil on v2ljakujunenud irooniline suhtumine sellesse, aga hukkam6ist ei ole v2ljap22s.

Olen harjunud maitsva seltskonnaga. Yks mu s6brannadest teeb oma doktorikraadi, teine omandab magistrit Saksamaal ja hetkel on praktikal Roomas, kolmas omab Cash Flow frantsiisi jne. Enamus mu meestuttavaid/s6pru on ettev6tjad. K6iki neid yhendab see, et nad oskavad oma elu huvitavalt elada. V2he on tyhist juttu. Ja hetkel on sotsiaalne pool piiratud.

Kindlasti m6jub frustureerivalt ka see, et reisile tulles paratamatult oli ettekujutus. See oli peamiselt looduse keskel kuskil farmides t88tamine. Elamine kuskil ehk m2gedes vm erinevas looduskeskses kohas.

Kuna J-le meeldib praegune olukord, siis pean 6ppima kuidas ennast arendada. Praegu on mu m6ttev6ime tipp p2evas see kui planeerin, mida J-le j2rgmiseks p2evaks l6unaks kaasa teha (v2ike eelarve, kuid menyy v6iks vahelduda).

Ehh, ei tea kas ambitsioonitud naised on ideaalsed diivanikaunistused. Sinna kuhu neid asetad, seal on 6nnelikud...?!?

No comments: