Sunday, May 23, 2010

Hinnangu andmine


Hinnangu andmine n2itab inimese madalalaubalisust. Mida kiiremini tuleb hinnang, seda kiiremini lastakse end p6hja.

1. Yhelgi k6rvalseisval inimesel ei ole piisavalt infot, et anda adekvaatne hinnang. Inimesed on erinevad ja seegi on erinev, mis neile meeldib v6i sobib.
2. Kas hinnangu andmine muudab midagi?
3. Yldjuhul hinnangut ei kysita.

Pahatihti k6ige suuremad "eksperdid" kipuvad olema inimesed, kes pole seda kogenud (kasv6i alustades suitsetamiss6ltuvus, yles88mine vms).

Kui kiire oled Sina hinnanguid andma?


Edukat uut n2dalat! :)

3 comments:

Elsa said...

Mina olen see madalalaubaline inimene, kellele makstakse suisa palka hinnangu andmise eest :D
Saan aru, et eks sa räägidki subjektiivsest hinnangust, aga nii tööalale toetudes lisan, et ka objektiivse hinnangu andmine on raske. Eriti siis, kui tegu ongi "pehme" teemaga. Algab see siis ikka selgelt kriteeriumite sõnastamisega - mille suhtes ja mida hinnatakse. Ja eks hinnangu andmine eeldab ka kõigi asjaoludega tutvumist... nii et enamasti olen olukorras, kus hinangu andmine võtabki aega rohkem kui tegelikult võiks ;)

Hundi ulg said...

Mulle tundub, et mida vanemaks inimne saab, seda ettevaatlikumaks ta hinnangute andmises läheb. Mis on ka loogiline. Halvimal juhul lõppeb see aga absurdiga: et ikka ühelt poolt ja siis teiselt poolt ja siis hoopis sellest vaatenurgast jne.

Kristiina said...

Ka mina kuulun madalalaubaliste hulka. K6ige hirmsam ongi see, kui hinnangi situatsioonile (veel hullem inimesele) tuleb k2rmelt ja kiirelt. Mida avatumalt elu vaadata, seda harvem 6nneks hakkavad need kiired hinnangud tulema.