Wednesday, November 25, 2009

ArvamuseAVALDUSED


Töökaaslane saatis edasi kampaania “Jah abielule”, kus tuleb anda allkiri (sisestades nime ja isikukoodi). Kui palju peaks kaasa minema selliste asjadega?

Mina olen 100% abielu poolt. Ometi ei lähe ma seda kellelegi nina alla hõõruma ja kedagi hukka mõistma. Kui ma aktsiooniga kaasa lähen ja allkirja annan, võin mõnele kallile inimesele haiget teha. Aga kas keegi võidab sellega midagi? Kellegi seisukohti see ei muuda ja seadusi ümber ei tehta ...

Tänapäeval on nii lihtne kellegagi kokku kolida ja sama lihtne on jälle lahku kolida. Kui küsisin sõbranna käest, et kui mees oleks talle abielu ettepaneku teinud, kas ta oleks sama kiirelt otsustanud kui kokkukolimise üle. Vastuseks oli “ei”. Seda ta oleks kaalunud pikemalt. Järelikult on ikka vahe, kas abielu või vabaabielu. Abielu on ametlik teadaanne ülejäänud maailmale, et plaanid antud inimesega terve ülejäänud elu koos veeta.

3 comments:

Saila said...

kui kysitakse, milline aastaaeg mulle enim meeldib, siis ma ei avalda oma eelistust, kuna see võib haiget teha kõigile teisi aastaaegu eelistavatele inimestele. kui mulle pakutakse kohvi, siis ma keeldun joomast, et mitte solvata teejoojaid ...
Kust on tulnud see hoiak, et olles millegi/kellegi poolt, ollakse kõigi teiste vastu !

Kristiina said...

Jõuline oma arvamuse avaldus võib mõjuda hukkamõistuna/kohtuotsusena.

Aga v-o olen tõesti selle koha pealt liiga pehmeke ja tolerantne. Tänud kommi eest!

Elsa said...

Ma arvan, et kõik oleneb sellest, kui jõuliselt ja millises toonis oma arvamust ja eelistusi jagada :)
Mina näiteks olen 100% sinuga nõus, olles ka ise abielu poolt. Aga seda saab olla ka kõiki teisi variane hukka mõistmata (ma olen poolt olemise poolt!).
Ma ise olen samas kahe vabaabielust sündinud lapse ema...