Saturday, August 7, 2010

Elukool 2


Juurdunud soovid takistavad n2gemast tegelikku olukorda.

2sja kogetud n2ide tuletas meelde taaskord yhe 6ppemomendi elukoolis. Naine tahab uut last saada ja ei pane t2hele, et mees seda ei soovi. Naine on nii veendunud oma soovis ja mees p6hjendab oma otsust ratsionaalselt. Naiseni see ei j6ua.

Teine n2ide. Mees tahab tekitada regulaarse passiivse sissetuleku ja see t2hendab esialgu pigem tagasihoidlikumat elu. Naine seevastu on emotsionaalsem ja l2htub oma hetketunnetest. Ta tahab oma maja, mis t2hendaks pangalaenu. Vajadust otseselt selle j2rgi ei ole, sest mehe tookoht tagab neile avara elamise. Tegemist on staatuse kysimusega.

Ma olen ise mitu mobiiltelefoni v2lja vahetanud puhtalt edevusest. Tol hetkel p6hjendan 2ra, miks mul on uut telefoni vaja.

Oleks mul oidu iga hommik yles 2rgata puhta lehena ja vastu v6tta see, mis minu jaoks on sel p2eval valmis pandud. K6ik on yhtlasi hea, nii v2ljakutsed, mis kasvatavad kui 6nnistused, mis toovad r66mu koheselt n2ole.

No comments: